vrijdag 13 mei 2016

Ramen wassen

Met bijna 8 maanden zwangerschap is het niet altijd evident om te doen wat je graag zou willen doen. Of zou moeten doen. Want ik denk dat er niet veel mensen ramen wassen voor hun plezier. De pianoruimte kon in gebruik genomen worden. Maar door slijpen, boren, pleisteren, schuren en verven waren het raam en de deur niet meer in de meest propere staat. Van zodra de nieuwe ruimte in gebruik genomen kon worden, stuurde ik vol trots een email naar alle leerlingen om het goede nieuws te melden. Maar was ik toch ook wel een beetje beschaamd over dat vuile venster, dus bood ik alvast mijn excuses aan dat ik dit nog niet had kunnen proper maken. Gisteren bracht een mama haar zoon naar de les, samen met een emmer en alle andere benodigdheden om ramen te wassen. "Als jou dat niet stoort, zal ik dat raam en die deur wel even wassen terwijl mijn zoon pianoles heeft." Euhm, geen probleem hoor, met alle plezier, en geweldig bedankt! Dus sinds gisterenavond pianolessen in een bijna afgewerkt lokaal, MET propere ramen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten